آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

سالگر عقدمون و سالگرد جشنمون امسال با آدرینا

1392/9/17 3:56
نویسنده : الهه
496 بازدید
اشتراک گذاری

روز 28 آبان سالگرد عقدمون بود و به همین مناسبت آدرینا صاحب کلی چیزهای خوشگل شد!

 

من جمله این چادر بازی که خیلی دوستش داشت و از شما چه پنهون به من هم بابت یادآوری خاله بازی حس خوبی میداد!

 و بابا جون با کلی برنامه ریزی با کلی دست پر رسید خونه و با این کادوها و این کیک و صد البته تحت تاثیر حضور فرشته گونه آدرینا که حالا برامون راه میره، میدوه، حرف میزنه و میرقصه جشن و گرامیداشت سه نفره مون برگزار شد.

 

خونه مون هم با سورپرایز آقای همسر صاحب یه ماشین ظرفشویی عالی شد. قبلا از این رو میزی ها داشتیم و من طفره میرفتم از خرید ماشین بزرگ چون میگفتم خوبه که تا ظرف در بیاد فرتی بشوریش و نمونه تا بخواد جمع بشه و پر بشه و از این قرتی بازیها!  ولی الان از نتیجه راضیم چون تکنولوژی کلی پیشرفت کرده و من بی خبر بودم و دیگه دو روز سه روز موندن ظرفها خیالی نیست با تکنولوزی جدید در ظرفشوییهای جدید.

و روز 5 آذر سالگرد جشنمون بود و این دسته گل خوشگل با لباسهای سفیدی از جنس عشق و مهربانی از طرف همسر عزیز به خونه مون آمد تا خاطره این روز برامون ابدی بشه.

 

و من شرمنده آقای همسر شدم چون اصلا تنها بیرون نمیرم که بتونم کادویی تهیه کنم. البته آقای همسر درکشون بالاست و خوب طبیعتا خودشون در جریان همه چی هستند ولی این از شرمساری و حس بدم در این رابطه کم نمیکنه.(البته چند روز بعدش که همون طور که تعریف کردم یه جیم تنهایی برای انجام چند کار داشتم براشون دو تا شلوارک عجله ای خریدم که واقعا خسته نباشم! لامصب چرم فروشی مورد  اعتمادم بسته بود از شانس بد)

و آدرینا جونم که معنی جشن و شادی رو دیگه خیلی خوب میفهمه خیلی شادتر و با انرژی تر از همیشه در کنارمون بود و تاج سرمون بود و بهمون طعم خوش خانواده داشتن رو بیش از پیش چشوند.

شازده خانوم زیبای من چقدر و چطوری بهت بگم که به زندگی ما خوش آمدی ؟ و شدی همه زندگیمون؟ همه انتخابها، تصمیمات حول شما میچرخه و به خاطر شماست. چه خوبه که هستی و اومدی و چه خوبه که همه چی ما شدی. چی و کی بهتر ازشما برای اینکه آدم براش بمیره و باهاش زندگی کنه گل نازم؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شازده امیر و رها بانو
18 آذر 92 0:35
سلام الهه عزیزم سالگرد عقدتون مبارک باشه انشاالله سالهای سال با خوشی و سلامتی کنار هم باشید وآدرینای نازم همیشه گل سر سبدتون باشه و پیشرفتش رو تو زندگی شاهد باشین
الهه
پاسخ
سلام به روی ماهتون ممنونم خانوم همین آرزوهای خوب و قشنگ رو ما هم برای شما و زندگیتون و بچه های نازتون داریم.
مامان مریم
18 آذر 92 14:39
تبریک بابت اینهمه سورپرایز و کادوهای وس داشتنی...امیدوارم همیشه این عشق و این شادی توی خونه ی کوچیک سه نفره تون موج بزنه و هر سال خوشبختیتون بزرگتر بشه... به هیچ زبونی نمیشه اینهمه لطف خدا رو شاکر بود..
الهه
پاسخ
فدای شما، به همچنین. بهترین دعا ها و آروزهای من برای شما و خانواده دوست داشتنیتون . واقعا هم عزیزم. هیچ زبانی قادر به شکرگزاری نیست.
مونا
18 آذر 92 20:33
سالگرد ازدواجتون مبارک دوست عزیزم ولی چه جالبه که سالگرد ازدواجامون هم تقریباً در یک تاریخه ها مگه نه؟؟ از ته دل دعا می کنم که خدا این فرشته های کوچولویی رو که به ما عطا کرده همیشه برامون حفظ کنه عزیز دلم
الهه
پاسخ
ممنونم مونا جان. واقعا هم خیلی جالبه ها! الهی آمین
مونا
18 آذر 92 20:37
خانوم خصوصی هم دارید ها
الهه
پاسخ
یکی بیاد من رو از آسمونا جمع کنه با اینهمه مهربونی
مامان مهيار
20 آذر 92 2:23
به به مباركا باشه پيوند عشقتون، صد ساله شه همراه با دختر گلتون
الهه
پاسخ
ممنون از لطفتون. به همچنین
مامان شاران
20 آذر 92 14:08
مبارک باشه همیشه شاد باشید
الهه
پاسخ
ممنون، به همچنین.
مامانی باران
21 آذر 92 15:49
وای عزیزمممممممممممم مبارک باشه عشق برای شما جاودانه باشد محفل عشقتان پر از گل یاس و میخک واقعاً جشن گرفتن در کنار این فرشته ها خیلی شیرین تر و با معنی تر شده و انشااله که همیشه توی اون خونه جشن و شادی باشه عزیزم قطعی اینترنت داشتیم اساسی !!! بیخشید تاخیرم رو
الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم از اینهمه لطف و مهربانی. همه این آرزوهای خوب متقابله. ای خدا کلی نگران شدم و دلتنگ ولی سکوت کردم که دست مامان مرضی در انجام کارهاش خط نخوره
مامانی باران
23 آذر 92 19:10
الهه
پاسخ