آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

خبر خبر: بازم دندون این دفعه بالا!

1392/9/17 1:43
نویسنده : الهه
232 بازدید
اشتراک گذاری

من هی به این آقای همسر میگم میگه نه

هی من میگم میگه نه

من که از 5 شنبه دیدم

ولی جمعه پدر جانشم دید که بله!

دو تا دندون جلو بالایی سر زدن به سلامتی!

یعنی ما تا اینجا شدیم آدرینای 5 دندونه! 

البته دندون پایین جلو چهارمی هم یکی تو راهه به طور حتم ولی جالبتر اونکه دندون کرسی متورمه به شدتتعجب

از آدرینا بعید نیست که اول مثلا دندون عقل در بیاره بعد بقیه دندوناشو!

و این شده که ضرورت برگزاری هر چه زودتر جشن دندونی بسی پر رنگتر شده به امید خدالبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شازده امیر و رها بانو
18 آذر 92 0:44
ای جونم به سلامتی انشاالله اذیت نشی خاله جون
الهه
پاسخ
مرسی خاله مهربانش. میبوسمتون.
مونا
18 آذر 92 20:25
مباررررررکه عزیزم آدرین هم دیروز یهو از چهار تا دندونی که گفتم بودم سه تاش با هم زد بیرون البته یهو که می گم فکر نکنی به راحتی ها این یه پروژه سه ماهه بوده ولی به هر حال خدارو شکر سه تاش زده بیرون و یکش مونده و الان شده یازده دندونه
الهه
پاسخ
آخیش! بالاخره پسر طلامون راحت شد؟! مبارکش باشه. ماشالله به دندوناش! انشالله چیزای خوب خوب بخوره و همیشه زندگیش به کامش باشه عزیزم