آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

شش ماهگیت ساعت 15:15 دقیقه مبارک شد!

1391/12/9 16:49
نویسنده : الهه
312 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 15:15 دقیقه من  و شما دو تایی باهم نابترین جشن دو نفره را برای شش ماهه شدنت گرفتیم گل دخترم که اندازه دنیا ها دوستت دارم. درست مثل شش ماه پیش که فقط شما بودی و من و وای که چه لحظاتی بود ...

بابایی هنوز به خانه نرسیده بودند و  در نتیجه من و شما با هم سفت همدیگر را بغل کردیم و شادی کردیم به یاد شش ماه پیش اینموقع که بدن شما را به سختی و با زحمت از بدن مادر جدا کردند و به دنیا آمدی.

البته امشب مثل هر ماه مهمان داری و بساط ماهگردت به راه است! تازه امشب از ماههای قبل مهمانهای بیشتری داری مامان جان و امیدوارم به همه و به خصوص به شما گل تازه متولد شده ام حسابی خوش بگذرد ولی این جشن عاشقانه دو نفره بی هیچ مراسم  و دنگ و فنگ و بزن و بکوبی با احساس ترین و غنی ترین جشنها شد برای من و شما و حسابی همدیگر را لمس کردیم و خندیدیم و به هم عشق دادیم.

120 ساله شوی مادر.

شش ماهگیت مبارک گل نازم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)