آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

آدرینا رکورد میزنه!

1392/4/25 14:24
نویسنده : الهه
472 بازدید
اشتراک گذاری

برای مدت بیست ثانیه بدون هیج کمکی در حالیکه داشتی یه برش از کرفس خام رو روی لثه های متورم ملتهبت میکشیدی ایستاده بودی و به من زل زده بودی!

منم سعی کردم جیغ نکشم و خیلی عادی بهت نگاه کنم. بعدش هم چند بار تکرار کردی که من زمان نگرفتم

اینروز ها خیلی داری سعی میکنی راه بری انگار

در حد 3-4 فدم هم بر میداری. مثلا میشه حدود یک متر.

از کنار مبل دستت رو رها میکنی و به وسط یا گوشه دیگه یا به سمت من میایی

قیافه ات درست شبیه بند بازی میشه که با هیجان سعی داره تعادلش رو حفظ کنه

پاهای خوشگل ناز کوچولوت رو همیشه با مدل خاصی نگه میداری، بعضی وقتا شبیه بالرین ها، بعضی وقتا ژست مانکنها رو میگیری و یه پا عقب یه پا جلو با کلی افه که میمونم شما تو کدوم مدرسه مانکنی و مدلینگ اینهمه عشوه و افه رو یاد گرفتی آخه؟!

خلاصه که اینروزها با دست و پاهای جنابعالی عالمی داریم!

خدایا همه فرشته های کوچولو رو در سایه خودت سالم و شاد نگه دار

پی نوشت: دخترم هنوز خیلی درگیر دندوناشه و هنوز دندوناش  بیرون نزدند. خیلی داره سختی  میکشه و گاهی کلافه میشه. لطفا برای راحت و زود در اومدن دندوناش دعا کنید. ممنون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شازده امیر و رها بانو
28 تیر 92 2:39
افرین به آدرینا خانم گل عزیزمممممم خانومی رهای منم هنوز بی دندونه خیلی اذیت میشه انشاالله زودت نیش بزنه تا هر دوتا گلمون کمی سبک بشن

آخی پس رها جونم در گیره دندوناشه. خوب میتونه غذا بخوره بی دندون یا اونم اذیت میکنه؟
انشالله خدا از دهنتون بشنوه. هم اونا راحت بشن هم ما