آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

آدرینا به مامان سکته میده!

1392/5/14 20:19
نویسنده : الهه
284 بازدید
اشتراک گذاری

داریم پوشک عوض میکنیم رو تخت مامان و بابا

و طبق معمول ماهی میشی و میخواهی شنا کنی!

بدنت رو مثل کمان میکنی و هزار تا پیچ و خم میدی به خودت

هر کس من و شما رو ببینه یاد تصویر کشتی کج زنان می افته!

بعد در یک لحظه که چه عرض کنم در عرض صدم ثانیه یهو میبینم نیستی زیر دستم و لب تختی

وای خدا

دلم میریزه و میپرم بگیرمت

یعنی چطوری در عرض صدم ثانیه غلت زنان خودت رو از یه طرف تخت میرسونی طرف دیگه اونم با این سرعت؟!

به خدا سکته کردم

یعنی دور از جونت با مغز می اومدی زمین

باشه باشه هی سکته بده من رو

نوبت ما هم میرسه

سوال از خودم: نوبت ما هم میرسه؟! وقتی منطقی فکر میکنم میبینم تهدید تو خالی بیش نیست!

پی نوشت: خنده ام میگیره بادم میاد که هلوی من درست مثل یه قلتک با سرعت نور داشت قل میخورد دور خودش رو تخت! ماشالله به شما مادر!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شازده امیر و رها بانو
15 مرداد 92 14:26
الهه جان اینقدر حساس نباش هر چی حساسیتت بیشتر باشه خودت اذیت میشی بچه بلاخره اینقدر زمین میخوزه و بلن میشه که عادت میکنه هیچیم نمیشه گلم اگه یکی مثل امیرو تو خونه داشتی آدرینا هم آبدیده میشه شاد باشید


مرسی مریم جان. اذیت که هستم ولی چه میشه کرد. امیر جونم که ندارم دیگه بدتر! مرسی به فکرمون هستید . شما هم شاد و سلامت باشید