آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

در آستانه شش ماهگی - 2

1391/12/8 13:54
نویسنده : الهه
430 بازدید
اشتراک گذاری

به یکباره میبینم که دیگر آن طفل آسیب پذیرنیستی، انگار دیگر از نوزادی در آمدی، یک جور خاصی بالغ شدی انگار!

و به یکباره هم خوشحال میشوم و هم خودم به خودم تذکر میدهم که هان الهه خانم، قدر لحظه ها را بدان، لحظه ها را خوب خوب مز مزه کن، به زودی دختر گلی یک خانم جوان و زیبا خواهد بود و آنروز مادری کردن در حقش میشود به رسمیت شناختن هویت و فردیت و استقلالش و پذیرش خواسته اش برای دوری از تو و تنهایی و استقلال و با عزیزانی دیگر بودن. پس الان که میخواهد و میخواهی تا هر آنجایی که میتوانی با او باش، لمسش کن، در آغوشش بگیرو ببلع هوایی را که در آن با یک فرشته نفس میکشی. دوست داشته باشیم یا نه این روزها با همه سختی ها و شیرینی های غیر قابل وصف زودتر از آنی که فکرش را کنیم میگذرند  و تمام میشوند. چه خوب که در آن هنگام کمترین حسرت بر دلمان باشد.

پس بازهم باید همه حواسم را تیز تر کنم، بیشتر ببینم، بشنوم، ببویم ، لمس کنم و حــــــــــــــس کنم دلبند در حال رشدم را.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)