آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

خوب ، بعدش؟!

1393/2/22 0:21
نویسنده : الهه
285 بازدید
اشتراک گذاری

داریم سه تایی شام میخوریم و از روزمون برای هم تعریف میکنیم

بابا هم داره میگه چی شده و کجا رفته و در ضمن برای برنامه ریزی  سفر احتمالی هم حرف میزنیم

اون وسط آدرینا هر مکثی که بابا میکنه میگه: خوب ، بعدش؟! یا میگه خوب، بعدش چی شد؟!

الهـــــــــــــــــــــی! عزیزم مثل آدم بزرگا داره مشارکت فعال میکنه تو مکالمه و ارتباط و مثلا follow up میکنه.

پی نوشت: این تکیه کلام منه وقتی از زیر یه ماه از خودش صدا در می آورد من از همون موقع خیلی جدی ازش میپرسیدم خوب بعدش چی شد؟ یا این اواخر وقتی مثلا سر یه چیزی بهونه گیری میکنه و میخوام حواسش رو پرت کنم میگم بیا میخوام برات یه چیزی تعریف کنم و تشویقش میکنم که بگو خوب. یعنی یه تیکه اش رو میگم بعد بهش میگم بگو خوب، اونم میگه خوب و باز ادامه میدیم 

امروز برای بار n ام بهم یاد آوری شد که خیلی باید مواظب کلماتم باشم چون یه دستگاه ضبط صوت به هوش و قوی 24 ساعته تو خونه ما روشنه!

پسندها (2)

نظرات (4)

الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 18:11
ولادت حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز پدر رو به شما دوست عزیزم تبریک میگم . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
الهه
پاسخ
ممنون از اینکه به یادمون بودید. همیشه شاد و سلامت باشید.
مامانی باران
23 اردیبهشت 93 0:51
وای همون وسط باید حسابی لقمه اش کرد و خورددددددد دوست عزیزم جدا بهتون تبریک میگم با این انرژی و نشاط و شادی که در خانه شما حکمرفا است باید هم این دخملک این طور دلربایی بکنه دیگه!!!
الهه
پاسخ
خانوم شما دیگه این رو نفرمایید که من حظ کردم و هنوز به خدا مست دیداری هستم که با شما و باران جون داشتیم. خدا ببخشه بهتون گل دختر رو که انقدر ماهه.
مامان مریم
24 اردیبهشت 93 10:10
الان یه سوال برام پیش اومده آدرینا حالش خوبه ؟!منظورم اینه که باباش قورتش نداده یا احتمالا شما ؟!
مامان مهيار
24 اردیبهشت 93 16:55
عزيز د لم