آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

ادرینا بلده اسمش رو بگه!

1393/2/30 2:59
نویسنده : الهه
326 بازدید
اشتراک گذاری

از پریروز ازش میپرسیم اسمت چیه؟ رسا و با لبخند میگه" آدرینا" !

اولین بار مادر بزرگ یا همون مازرگ معروف ازش پرسید وبا جوابش همگی رفتیم تو آسمان از شادی

و بعد من فکر کردم نکنه من واقعا خیلی مامان بدیم که یک چک لیست ندارم که مثلا کی بهش چی یاد بدم یا چی ازش بپرسم؟ اصلا شاید این بچه مدتهاست که میتونه اسمش رو بگه و خودش رو معرفی کنه و من غافلم

واقعا چرا من تا حالا ازش یه همچین سوالی نکرده بودم؟

اصولا چرا من همه چی رو گذاشتم به حال و روال طبیعی؟

البته از طرفی فکر میکنم خوب آموزشهای من مستقیم و مثل کلاس درس نیست ولی این بچه از هوا که مثلا اسمش رو یاد نگرفته. انقدر از صبح تا شب آدرینا آدرینا کردیم که یاد گرفته دیگه( آیکون یه مادر خود توجیه کننده!)

پسندها (2)

نظرات (3)

عاطفه
30 اردیبهشت 93 23:49
آیکون مادر توجیه کننده از همه چی بهتر بود ! اگه رفتارا و عملکردای ما تو طول روز نباشه که این عروسکای دوست داشتنی عمری نمیتونن رفتار عادی و زندگی معمولی رو یاد بگیرن . بعد که حسابی هدفند باهاشون رفتار کردیم میشن یه چیزی تو مایه های یه دانشمند کوچولو یا یه خرابکار واقعی ! به شاهزاده خانومم تبریک میگم که انقدر شیرین زبون و باهوش. خاله جون ما ندید شما رو خیلی دوست داریما ! اینم مثل اسمت میدونستی ؟
مامان مهيار
3 خرداد 93 17:40
مبارکه به به جيگر طلاى من
دلسارا
7 خرداد 93 15:45
چه پست عمیقی بود ..