آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

بیش از هر زمان دیگری...

1393/2/27 3:48
نویسنده : الهه
407 بازدید
اشتراک گذاری

بیش از هر زمان دیگری

دوستت دارم

به بزرگی و بزرگواریت غبطه میخورم و میبالم و معترفم

به اینکه چگونه مادری برایت بودم و باید باشم می اندیشم

به اشتباهاتم ، به زمانهای سر ریز شدن تحملم

 

بیش از هر زمان دیگری

میخواهم برایت بهترین باشم

و تو خوبترین  و خوشترین باشی

باور کن بیش از هر زمان دیگری با من و در منی

خوب فهمیده ام که شما یک آدم کوچولوی بسیار بسیار با ارزشی

حالا یکسال و هشت ماه و هجده روزه ای

 و باور کن من بیش از هر زمان دیگری سعی میکنم که همراه و همپای تو باشم

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مهيار
27 اردیبهشت 93 3:53
چه زيبا واقعا" تحت تأثير قرار گرفتم
عاطفه
30 اردیبهشت 93 23:50
و بیش از هر زمان دیگری تو همه ی لحظه ها جاریه ... میدونم که منظورم و خوب میگیری .