آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

ما شمع هشت ماهگی رو هم فوت کردیم! سلام بر نه ماهگی!

1392/2/10 14:54
نویسنده : الهه
451 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرک

شیطونک

خانمچه

شازده کوچولو

چی صداتون کنیم شما رو که انقدر شیرین و انقدر شیطونی؟

انقدر جمع اضدادی؟

شیرینم پایان هشت ماهگی و ورودت به نه ماهگیت مبــــــــــــــــــــارک!

چقدر ماه هشتم ماه پر فراز و نشیب و پر از تحولی بود نازگلم

و من مثل همیشه جا میمونم از ثبت همه این اتفاقات و بالا و پایین ها

ولی باکیت نباشه مادر

خودمون رو عشق است! مگه نه؟!

الهی صد و بیست ساله بشی مادر

الهی همیشه شاد و سلامت باشی و بهترین ها منتظرت باشه همیشه

 

امشب برای اولین بار شما تمایل داشتی و ما هم اجازه دادیم که کیکت رو دست بزنی، شما هم نامردی نکردی و تا مچ دستت رو فرو بردی تو کیکت! آخ که چقدر اون انگشتهای کوچولوی تپل کیکی خوردن داشت! ولی دختر عاقل من از حتی از الان هم سلیقه غذاییش حرف نداره و دست و پاش برای شیرینی نه تنها نمیلرزه بلکه تمایل زیادی هم به طعم شیرین نداره خدا رو شکر! 

وای الان که دارم مینویسم وقتی فکر میکنم به اینهمه بدو بدو به خصوص طی دو روز اخیر خودم گر گیجه میگیرم که چطوری الان زنده ام با اینهمه بدو بدو و کم خوابی و ...، ولی شواهد نشون میده که هنوز زنده ام!

پس بزن زنگ رو به افتخار یه دختر خانم خوشگل و ناز که پا تو نه ماهگیش گذاشته!

پی نوشت: به خودم تبریک میگم که تونستم یه بار هم که شده یک اتفاقی رو به روز ثبت کنم! انشالله اولین عید و یک عالمه اولین های دیگر هم به زودی - تا سال دیگه این موقع ها! - ثبت خواهد شد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)