آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

آدرینا آبگوشت میخورد! (+عکس)

1392/3/18 0:32
نویسنده : الهه
963 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش داشتم پیک برتر و ورق میزدم دیدم یک آگهی زدند ارسال دیزی با بسته بندی در ظروف سفال سنتی درب منزل شما! به آقای همسر گفتم جل الخالق! میبینی علم و تکنولوژی چه پیشرفت کرده!

اتفاقا چند وقت پیش ها که برای بد غذایی آدرینا در نی نی سایت از دوستان کمک خواسته بودم ، یه بنده خدایی در قسمت نظرات آمده بود و تبلیغ سایتی را کرده بود که کله پاچه را شب قبل سفارش میدهی و حتی ساعتی که دوست داری کله پاچه درب منزلت بیاید را هم اعلام میکنی و آنها برایت کله پاچه را آن تایم دلیور میکنند! من هم به شوخی نوشتم که واقعا قسمت عمده مشکلات زندگی من حل شد به خدا!  و خلاصه این دوستمان کلی در آن تاپیک اسباب فرح و شادی حضار شدند.

ولی چه نشسته ایم که چوب خدا صدا ندارد و امروز ظهر که به چه کنم چه کنم ناهار افتاده بودیم یهو در یه لحظه عرفانی به طور همزمان به ذهن من وآقای همسر خطور کرد که جهنم و ضرر بذار از روی آگهی دیزی تحویل درب منزل سفارش بدیم! سفارش بدیم ببینیم چه خبره خوب؟!

بقیه داستان و عکسها در ادامه مطلب

 

خلاصه اتفاقا رستورانش از رستورانهای آشنا در اومد و جای همه خالی یه دیزی حسابی زدیم بر بدن. البته قسمت خوشحال کننده اش این بود که ظاهرا این شازده خانم ما دیزی رو دوست میدارند و مقادیری تیلیت و سیب زمینی و آب آبگوشت نوش جان کردند که مایه خوشحالی و خرسندی و انبساط خاطر بنده و پدرشان گردید. البته بماند که برای خوراندن این مقدار خوراک به طفلمان من و آقای پدر چه ادا اصول ها که از خود در نیاوردیم و چه بشکن و بالا بنذازها انجام ندادیم تا حضرت ایشان بدون گریه و با شادی و خنده غذای خویش را میل کنند.

اینهم از ناهار روز جمعه ما که جای همه خالی  از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان از ناهار دیروز در رستوران معظم اجلاس فرمانیه بسی بیشتر خوش گذشت.

 

 

القصه دوستان عزیزی که یهو هوس دیزی میفرمایید و وقت و امکانات پختنش را ندارید ، دیزی بد نبود، به امتحانش می ارزید!

با آرزوی شادی و سلامتی برای همه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرهام ومامانش
2 تیر 92 12:57
____________$$$$$ ___$$_________$$$ __$$$$_______$$$___$$$$$ _$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ $$$_$$$$___$$$__$$$$____$ $____$$$$_$$$$_$$$ _______$$-$$$$$-$$----$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$ __$$$__$$$$$$$$$$$$________$ _$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$ $___$$$$___$$__$$$$___$$$ ____$$$_____$$___$$$____$$ ____$$______$$$___$$$____$ ____$$_______$$____$$$ ____$________$$$____$$ ____ _________$$$____$ _____________$$$ _____________$$$ ____________ $$$ ____________$$$ ___________$$$ ___