آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

آدرینا دیروز با مامان الهه اش یه حمام حســــــــــــــــــــــابی رفت!

1392/4/2 14:42
نویسنده : الهه
408 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر حساسیت پوستی دکتر گفته آدرینا زیاد نباید به تنش مواد شوینده و پاک کننده بخوره. بنا براین ما خیلی کم به دخترمون شامپو میزنیم و اکثرا با آب خالی میشوریش. به خصوص این روز ها که بعد از غذا خوردنش دلم میخواد قلفتی ببرمش زیر آب اما به شستشوی در حد دست و صورت و گردن اکتفا میکنیم.

خیلی وقت بود دختری رو خودم حمام نکرده بودم و بابایی حمامش میکرد. دیروز پس از مدتها انتظار وبرنامه ریزی! بالاخره تونستم دخترم رو یه حمام حسابی خودم ببرم. وانش تقریبا دیگه براش کوچیک شده (ماشالله بگین  به قدش که جون به سرم میکنه که نیم سانت بره بالا الهی مادرش فداش بشه با هر قد و وزنی!)

یه لگن کمی تا قسمتی بزرگ از شهروند براش خریدیم . چند وقته حس میکنم از صدای آب میترسه چون دوش ما ارتفاع و فشار آبش زیاده و صدای ناهنجاری تولید میکنه. خلاصه دو سه تا لگن آب آماده کردم و دوش و شیر رو بستم و با کلی بازی بازی دخترم رو شستم و آب بازیش دادم. فکر میکنم شاید برای اولین بار کمی لذت هم برد از حمام بودن وآب بازی چون همیشه میریم اون تو یه جوری انگار استرس میگیره که الان چون صدای آب قطع بود و آرام آرام کارامون رو میکردیم یه کم خوشش اومده بود. دستاشو تو آب محکم میزد و از پخش قطره های آب اول تعجب کرد و بعد ظاهرا خوشش اومد ولی امان از شامپو سر که کلا این دختر ما دوست نداره سر و صورت و موهاش خیس بشه! خلاصه حسابی حمام کردیم و تحویل بابایی دادمش و همون جا که خودم زیر دوش بودم دیدم یکی داره در میزنه! در رو که باز کردم دیدم گل دخترم پشت در حمامه و  بابایی جونش انقده خوشگل موهاشو درست کرده و شونه کرده که دلم ضعف رفت! دلم خواست همچین سفت سفت بگیرم بچلونمت!

مثل ماه شده بود  تمیز و نظیف! طیب و طاهر! مثل فرشته ها

البته لازم به توضیح نیست که این تمیزی و نظیفی دیری نپایید و از اونجا که موقع غذا خوردن یه قاشق اگر خودش بخوره دو سه قاشق باید سر و لباسش بخورن  به ساعتی تبدیل شد به همون هپلی خوشمل خودم!

دوست دارم ...برای بیان چقدرش هنوز عددی کشف نگردیده دختر گلی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)