آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

آدرینا سعی میکنه اسم خودش رو بگه!

1392/4/2 17:30
نویسنده : الهه
345 بازدید
اشتراک گذاری

صداش میزنم  و میگم: آدرینـــــــــــــــــــا

نگام میکنه و میگه: آ دِ دِ!

به روی خودم نمی آرم و بازم میگم: آدرینــــــــــــــــــــــــا

بازم با همون لحن و تن صدای من میگه: آ دِ دِ!

و باز هم و باز هم...

خوب معلومه دیگه بدش چی میشه، مگه من دلم از آهنه، میپرم ماچ مالیش میکنم دیگه!

پی نوشت: الان که سر این پستم صداش از تو هال میاد داره به نازکترین و نرمترین و ظریفترین و مهربانانه ترین صداها میگه: آدر ِآآآآآآآآآآ!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهارک مامان آردا
3 تیر 92 1:40
سلام الهه جون
خیلی ممنون که همیشه به وبلاگ ما سر میزنی
تقریبا بیشتر مطالب وبلاگتون رو خوندم، فقط کاش عکس هم داشتید
بوووووووووووس

سلام بهارک جان
خواهش میکنم عزیزم. لذت میبرم از دیدن آردای عزیزم و البته هنر مندیهای مامان خوش ذوقش که وبلاگ به این قشنگی براش درست کرده. لطف کردید خوندید. آخ شما که میدونید من چقدر آدم بد بد بدی هستم که!
میبوسمتون
آردا جونم رو هم ببوسید برام
بهارک مامان آردا
3 تیر 92 1:41
خصوصی هم دارید
بهارک مامان آردا
3 تیر 92 1:46
راستی با اجازه لینکتون کردم
اگه خوشت نمیاد لطفا بهم بگو
مطمئن باش ناراحت نمیشم


اختیار دارین
خیلی هم لطف کردید
من هم اگر اجازه داشته باشم باعث افتخارمه
شازده امیر و رها بانو
3 تیر 92 10:20
سلام الهه جان ادرینای گلت خیلی زرنگ عزیزم برعکس رهای من زرنگ هست ولی فوقالعاده تنبله برای تبادل لینک موافقید البته من لینکتون کردم


نفرمایید

بچه ها رو نمیشه و نباید با هم مقایسه کرد

آدرینای ما هنوز دندون در نیاورده مثلا. من خیلی رو خودم کار کردم و میکنم که مقایسه اش نکنم، هر کدومشون یه جورن ولی نهایتا همه شون هم راه خواهند رفت هم حرف خواهند زد و هم همه کارهای آدم بزرگا رو یاد خواهند گرفت دیگه! ببوسین بچه های گلتون رو از طرف من . راستی ممنون از لینک، منم با اجازه لینکتون کردم