آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

بابا کیک بخر!

1393/1/29 21:12
نویسنده : الهه
321 بازدید
اشتراک گذاری

برای ماهگردها و تولدهامون تا الان غیر از دو بار همه کیک ها رو از لادن نزدیک تجریش گرفتیم. ماه نوزدهم بابا با آژانس با دخترش طبق خواهش من رفتند کیک رو گرفتند و اومدند. یعنی انقدر کار داشتم که گفتم نیم ساعت هم با هم باشند من به کارا برسم به سرعت و از اونجا که آدرینا تنها اصلا تو صندلی ماشینش نمیشینه و حتما باید یک ندیمه کنارش نشسته باشه از بابا این خواهش رو کردم که با آژانس برن و بیان. بگذریم که کل پرسنل قسمت کیک زنی اومده بودن ببینند این شازده خانوم کی بوده که باباش هر ماه با این عشق براش کیک سفارش داده و خریده. این ماجرا مربوط به 9 فروردینه.

امروز رفتیم ددر. بابا جلو بانک مقابل قنادی لادن یه لحظه ماشین رو نگه داشت که از عابر بانک پول بگیره. یه دفعه آدرینا داد و بیداد بابا بابا!  بابا کیک بخر!

یعنی بچه ام کاملا با یه بار رفتن تشخیص داده بود که اینجا کجاست! تازه ما مقابل خود قنادی نبودیم و این ور خیابون ماشینمون پارک بود! بعدشم که داره همین طور جمله سه کلمه ای ردیف میکنه!

 ای جونم بشی مامانم! ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی باران
30 فروردین 93 5:22
ماشاءالله، آدم سورپرایز میشه، نه؟!!! واقعا یعنی ما هم بچه بودیم انقدر حافظه و درک موقعیت داشتیم؟ خدایی من یکی که از خودم کاملا بعید میدونم یا شایدم بود امکانات نبوده شکوفا نشده شیرین زبون خانم رو باید جای همه کیک های دنیا خوردددددددد
الهه
پاسخ
شایدم واقعا یه جهش حسابی رخ داده خواهر!
مامان مهيار
31 فروردین 93 3:32
عزيزم ...براي ماهم مشابهش پيش اومد ولي متأسفانه من ثبتش نكردم .. الان كه پستتونو خوندم يادم افتاد.
الهه
پاسخ
منم خیلی چیزا رو ثبت نکردم و نمی کنم اکشالی نداره!
مامان مریم
3 اردیبهشت 93 8:45
ای جووونم ..مهتابم همین حساسیت ها رو روی بستنی فروشیا داشت یعنی وارد محدوده ی بستنی فروشی که میشدیم مستنی مستنی گفتنش شروع میشد
الهه
پاسخ
حالا بستنی خور هم بود و هست؟ دختر ما که فقط سفارش میده از خوردن خبری نیست