آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

ما هفت ماهه شدیم!

1392/1/10 2:44
نویسنده : الهه
395 بازدید
اشتراک گذاری

ما هفت ماهه شدیم و من امشب حسابی به آدرینا نگاه کردم و به این دریافت رسیدم که زودتر از اونی که فکرش رو کنم آدرینا دختر بالغ و رشیدی خواهد شد ، انقدر زود که از همین الان دارم ازش جا میمونم، حیف خستگیها و وقت کم آوردنها، حیف که میدونی باید بیش از این وقت و موقعیت رو درک کنی ولی بیش از این در توانت نباشه... کاش استثنائا این روزها و این دقایق برای من کش می آمد تا بیشتر و بهتر مز مزه کنم بودن با فرشته کوچکم را...کاش کمتر ذهنم درگیر بود و میشد که فقط و فقط با دخترکم پر باشم. بله بله میدونم، اینا افسوسهای دیرینه بشری هستند. پس عجالتا بزن زنگ رو به افتخار پر شدن هفت ماهگی فرشته ای کوچک.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)