آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

کدوم رو بگم کدوم بمونه؟!

1392/1/30 2:30
نویسنده : الهه
383 بازدید
اشتراک گذاری

 روزها به طور باور نکردنی زود و تند میگذرند

هر چقدر سال پیش این موقع کند و سنگین میگذشت ، امسال بر عکس مثل برق وباد میگذره

خوب خیلی عقب موندم از قافله ثبت خاطرات و حتی اتفاقهای خیلی مهم و اساسیمون دخترم

امیدوارم یه روزی بتونم یادداشتها و عکسها رو مرتب کنم و برات آرشیو مرتبی بسازم

سال پیش اینموقع در زیر آواری از مسائل استرس زا مدفون بودیم و به شدت احساس استیصال میکردم

به این نتیجه رسیده بودم که اینکه فقط برم دکتر و چک آپ کافی نیست، متاسفانه خودم باید اندازه یک پزشک بخونم و بدونم تا خیالم راحت باشه که پزشک داره کارش رو درست انجام میده و ما گمراه نمیشیم!

سال پیش اینموقع سونو و آزمایشات غربالگری مرحله دوم رو داده بودیم و دکتر سونوگراف مرکز نسل امید تا تونست همه کارهای پزشک خودمون رو زیر سوال برد و پزشک ماهم کار و حرفای اون رو زیر سوال میبرد و این وسط  حتی آخرین چیزی هم  که اهمیت داشت آرامش و سلامتی من و شما نبود ظاهرا دختر گلم.

 

با بابا ایامی داشتیم، روزهایی رو پشت سر گذاشتیم. حوصله صحبت و دادن گزارش به هیچ احدالناسی - حتی خانواده خودم و نزدیکان درجه یک- رو نداشتم

فقط متمرکز بودم رو این اینکه بهترین تصمیم چیه

همه چی خوب و نرمال بود  و هیچ نشانی از هیچ مشکلی در آزمایش یا سونو نبود ولی دکتر سونوگراف مشاوره با جنین شناس و در صورت لزوم انجام تست آمینو سنتز رو توصیه کرده بود و دکتر خودم هم تکلیفش با خودش معلوم نبود و میخواست نهایت محافظه کاری رو برای خودش حفظ کنه و در عین حال کار اون دکتر  رو هم زیر سوال ببره و بعد از  همه اینها بگه هر جور خودتون صلاح میدونید!

خلاصه که روزگاری بود دخترکم

هر چه بود خدا رو شکر که گذشت، خیلی سخت و تلخ بود ولی تمام شدن اون روزها و الان شما دختر ناز گلکم مثل یه فرشته داری نفس های نازنین میکشی و در خواب نازی، و الحمدلله صحیح و سالم

خدا اون روزها رو ببره و نیاره و ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی دختر جانم

خوب حالا میخوام تند تندی چند تا پست بذارم و یه کم عقب افتادگیهامون رو جبران کنم،  گرچه میدونم که این موضوع قابل جبران نیست ولی چه میشه کرد، برگ سبزی تحفه درویش، پس چند تا پست بعدی در واقع به تاریخ گذشته هستند.

الهی همه بچه ها زیر سایه لطف خداوند صحیح و سالم باشند همیشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)