آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

شیرین کاری 31 فروردین 92!

1392/2/1 1:48
نویسنده : الهه
237 بازدید
اشتراک گذاری

دارم در آشپزخانه تند تند کارها را انجام میدهم. سرکار خانم ثمره عشق هم در انبوه لحاف و تشک و پتو که برای جلوگیری از خوردن کله مبارک به زمین ، روی زمین پهن شده مشغول بازی هستند. یهو میبینم انگار کسی دارد نجوا میکند. در گوشی حرف میزند. فکر میکنم مربوط به تلویزیون باشد. سر میکشم و نگاه به هال و آدرینا می اندازم. گوش تیز میکنم، نزدیکتر میروم خودم رو به آدرینا نزدیک میکنم.

ای خدا! شیرینم! سرش رو به گوشم نزدیک میکند و هزار بار پشت سر هم میگوید:

د د د د د....!

پشت سر هم! با صدایی نجوا گونه! مثل اینکه کسی بخواهد در گوش کسی چیزی بگوید.

عزیـــــــــــــــــــــزم! چه شیرین و با مزه میشود! و جالب اینجا که هر 5-6 بار که اینکار را میکند ذوق میکند و جیغ میکشد و نگاه مخصوصی میکند . یک جوری که انگار داریم مثلا یک بازی دو نفره را انجام میدهیم! عزیزم! همیشه شاد و سلامت باشی نازنینم ، شوخ و شنگم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)