آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

به این میگن تله پاتی!

1391/10/16 13:04
نویسنده : الهه
433 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر ناز و عمیق خوابیده ای که تمام ناز و نوازشهای عاشقانه مادرانه ام هم برای بیدار کردنت کفایت نمی کند، می خواهم بیدارت کنم که پوشکت را عوض کنم و شیر  حسابی بخوری که مطمئن باشم سرویس تکمیل و بی نقص است، ولی نه که نه! قصد بیدار شدن نداری که نداری، بعد از تلاش چندین و چند باره و تغذیه خواب و بیدار تسلیم میشوم . با خودم فکر میکنم خوب منم که از 4:30 صبح بیدارم ، من هم یه چرتی بزنم، و درست زمانی که میخواهم سر به بالین بگذارم من را با صداهای پر عشوه و نازت -چیزی میان گریه  وخنده- احضار میکنی که هه هه! زهی خیال باطل! خوب تله پاتی باید یه چیزی شبیه این باشد! نتیجه یک ساعت بازی و شعر و ناز و نوازش و پوشک بازی و ساعت بازبودن بودنت از قید پوشک و تمیزکاری و البته یک عالمه عکس و فیلم خوب از مهارت تازه به دست آمده غلت زدنت! چه رازیست که این داستان بار ها  و بارها بین من و شما تکرار میشود دلبندم؟! تله پاتی هر جوریش خوب و دلچسب است مادر! حتی اگر  ازنوع کنفت کردنی باشد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)