آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

آدرینا با گرفتن از اشیاء راه میره!

1392/3/17 13:46
نویسنده : الهه
261 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مادر از 14 اردیبهشت بعد از اینکه از دیوار یا هر چیزی که بشه ازش کمک گرفت و بالا رفت میگیره  و می ایسته ، با عوض  کردن جای دست و پاهاش با اون پاهای کوشولوی ناز و خوردنیش قدم برمیداره و راه میره. آفرین دختر شجاع و نترس من. الان هم ماشالله یه سر در حال ورجه وروجه ست. ماشالله خیلی راه رفتنش به کمک اشیاء خیلی خوب و سریع و روان شده.

 دور تا دور تخت خودش، بالای تخت مامان بابا، ; کنار دیوار، لبه مبلها، کنار دیوار اتاق خودش که بالشت  و پشتی گذاشتیم که سرش نخوره به دیوار، اتاق کوچولویی که با مبلها براش درست کردیم و اخیرا دیگه هر چیز و هر جایی که کمی – حتی در حد چند سانتیمتر! -  ارتفاع داشته باشه محرکه برای آدرینا که ازش بگیره و بایسته و راه بره. اخیرا حتی تو صندلی غذاش هم از کمر کامل به عقب بر میگرده و سعی میکنه با گرفتن از تکیه گاه پشتی صندلی بایسته و  تو همون محیط نیم وجبی راه بره!

البته متاسفانه خوردن سر و کله بچه ها به این ور اون ور و در و دیوار ظاهرا اجتناب ناپذیزه و یه 2-3 باری هم آدرینا بد جوری سرش خورد زمین و گریه مهیبی سر داد از درد زمین خوردن سرش. من هم خیلی اینروزها دلهره زمین خوردن و آسیب دیدنش رو دارم و خیلی سعی میکنم مواظب سر و کله دختر گلیمون باشم.

خدایا شکرت، در ضمن خدا جون ممنون میشم یه تجدید نظری هم در مورد زمان در اومدن دندونای این طفل معصوم بفرمایید. بابا این بچه طفلکی چقدر عذاب بکشه  آخه، لثه ها ورم کرده مثل چی، بچه از 4.5 ماهگی داره دندوناش رو به عالم و آدم فشار میده از روی درد و خارش. لطفا قربونتون برم زودتر دستور خروج دندانهای محترم رو صادر بفرمایید دیگه!

البته همه اینها با تشکر و احترام عرض شد ها! لطفا به ساحت کبریایی بر نخوره !

خدایا همه فرشته های کوچولو و معصوم رو در پناه خودت نگه دار و هیچ وقت نخواه که هیچ انسانی روی کره زمین درد و ناراحتی فرشته کوچولوشو ببینه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)