آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

آدرینا : شازده خانم خانه مامان الهه و بابا مهدی

فردا روز بزرگیست! کلاس شنامون آغاز میشود!

1393/2/13 18:13
نویسنده : الهه
253 بازدید
اشتراک گذاری

اول لطفا همه جیغ دست هورا!

دارم از امروز وسایلامون رو آماده میکنم ! انقده که من  ذوق و هیجان  دارم آدرینا نداره!

(سوال از خودم: آیا آدرینا میدونه فردا قراره کجا بره که مثل شما ذوق داشته باشه؟!)

پوشک ضد آبمون از کانادا اومده، مایومون از آلمان،  حوله مون همون مادر کر از نوزادیمونه، دمپایی هامون نیکتا ساخت وطن که از شعبه بازارچه تجریش خریدیم . اون مچ بند آبی هم کارت عضویتمان میباشد! جل الخالق چقدر تکنولوژی پیشرفت کرده! یعنی این ماس ماسک رو میگیریم جلو یه دستگاه کوچولو ورود خروج میشیم!

خوب الان آدرینا ماشالله 20 ماهشه و این یعنی بیش از دو ساله ننه آدرینا نرفته استخر. خوب هم ذوق شروع کلاس آموزشی آدرینا رو دارم و هم شوق زیارت استخر بعد از ایـــــــــــــــــــــــــنهمه وقت!

براش خوراکی و نوشیدنی و لباس زیر و رو و بقیه وسایل ثابت بیرون رفتنش رو هم میبرم. یعنی فکر کنم چمدون لازم باشه برای بردن اینهمه وسیله! نمیدونم چیز دیگری هم لازم بشه یا نه

آیا کسی هست که مرا یاری کند و اگر کم و کسری هست به من خاطر نشان کند؟

دعا بفرمایید لطفا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مونا
13 اردیبهشت 93 20:14
هورررررررا چقدر عالی دوست جون امیدوارم کلی بهتون خوش بگذره و آب بازی کنید لطفا جای ما رو هم خالی کنید یادتون نره هاااااا
الهه
پاسخ
بوخودا یادتون بودیم!
عاطفه
13 اردیبهشت 93 23:58
خیلییییییی خوبه ! منم ذوق شدم والله ! ایشالله خیلی بهتون خوش بگذره . منتظر خبرای بعدی پیرامون این موضوع هستم. راستی دست و هورا رم همون اول به افتخار شاهزاده خانوم زدم و گفتما !!! تو شادی این تجربه منم باهاتون شریکم.
الهه
پاسخ
مرسی عاطفه مهربان. حس خوبت بهم منتقل شد عزیزم.
مامانی باران
15 اردیبهشت 93 0:51
وای عزیزم خیلی خوش بگذره انشاءالله بهتون! عالیـــــــــــــه برای من چند موقعیت محدود پیش اومد که برم استخر ولی راستش ترسیدم تنها بعد از این همه مدت برای اولین بار با بچه برم و از پسش برنیام!؟ شما جای ما هم خوش بگذرونید و بعدا برای ما از تجربیات ارزنده خود کلاس درس برگزار کنید
الهه
پاسخ
مرسی عزیزم از کلمات پر از انرژی مثبت.اگر کسی رو داری بسپاری بچه رو حتما خودت برو. لازمه به خدا. با بچه هم فقط استخر های مخصوص برید. اصلا فکر استخرهای عادی حتی اگر پذیرش کنند رو هم نکنید به نظر من
مامان مریم
19 اردیبهشت 93 10:55
ووواایی خدایا مایوشو ببین چقدر خوردنی بشه با این مایو و موهای خیس و اون چشای شیطونش ..تو رو خدا جای من حسابی ماچش کن الهه جان بیخیال اینکه بچه رو نباید بوسید من بوووووس میخوام
الهه
پاسخ
قربون اون قدرت تصور و تخیلت بشم من الهی! بچه رو بوس نمیکنند ولی آدرینا که دیگه نی نی نیست خاله اش! کلی هم خوش خوشانش میشه!
مامان مهيار
25 اردیبهشت 93 2:37
ووووووي عزيزم چه خوشگلن برازنده تن شازده خانمن ديگه الهي فداش